Bedankt voor je recensie!
Jos Habraken
Gisteravond heerlijk gegeten bij Danny's Eeterij. Gezellige sfeer door gezellig en vriendelijk personeel. De gerechtjes waren prima van grootte en heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
- Eten & drinken 8.0
- Service 10.0
- Sfeer 10.0
- Prijs/Kwaliteit 10.0
- Eindcijfer 9.2