Bedankt voor je recensie!

  1. Je e-mailadres wordt nergens getoond en niet vrijgegeven zonder jouw toestemming.

  1. Zorg ervoor dat je recensie voldoet aan de recensieregels.

Foto's

Jos Habraken

Gisteravond heerlijk gegeten bij Danny's Eeterij. Gezellige sfeer door gezellig en vriendelijk personeel. De gerechtjes waren prima van grootte en heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

  • Eten & drinken 8.0
  • Service 10.0
  • Sfeer 10.0
  • Prijs/Kwaliteit 10.0
  • Eindcijfer 9.2
Meer recensies